Wednesday, 25 January 2012

Budak Si Kura-Kura


Ha nih kura-kura, Masyallah budak dua orang ni aku tak tau nak kejan macam mana dah tetap lambat, time nak pi kantin lambat, time nak pi Lab pown lambat, time nak pi bengkel kemahiran hidup pown lambat, Ya Allah depa ni memang lambat sungguh, tapi satu ja depa cepat, hampa tau pi mana, TANDAS! Ha tu depa cepat sungguh la pasaipa pasai sakit perut or nak terkencing. Hala tak kan nak lambat sat lagi tak pasai-pasai terkencing dalam seluar hahahahahaha! Apa-apa pown depa ni BFF aku na,, hampa jangan dok mengutuk depa Kura-kura pulak na, kalau aku tak pa, Ambooooooooiii cantik muka aku hahahah ;)

No comments:

Post a Comment